۱۴۰۱ سه شنبه ۱۴ تير
معرفی کارشناسان

 

تصویر

معرفی

 

فخرآوری 

نام و نام خانوادگی: فریبا فخرآوری

سمت: کارشناس پژوهش

داخلی: 373

 تلفن :54340405  -071

پست الکترونیک: nuresearch@jums.ac.ir

 

سوابق

 

کارشناسی ارشد پرستاری داخلی- جراحی

 

 

شرح وظایف

 

 

دریافت طرح های تحقیقاتی شورای پژوهشی پرستاری از طریق سامانه پژوهان

ارسال طرح های تحقیقاتی به کارشناسان طرح جهت انجام داوری

تشکیل شورای پژوهشی پرستاری و تهیه صورتجلسه

ارسال طرحهای تحقیقاتی مصوب به شورای پژوهشی دانشگاه

 


 

تصویر

معرفی

 

پرندآور 

نام و نام خانوادگی: نحله پرندآور

سمت: سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی

داخلی: 391

 تلفن :54340405  -071

پست الکترونیک: shaghayegh_ne.2001@yahoo.com

 

سوابق

 

کارشناسی ارشد مامایی

 

 

شرح وظایف

 

 

ایجاد بستر مناسب برای شکوفایی، رشد و اعتلای علمی و پژوهشی دانشجویان

نظارت بر حسن اجرای انجام امور کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده

هماهنگی ونظارت برفعالیتهای انجام شده توسط دبیر کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده

اطلاع رسانی آئین نامه ها و بخشنامه های مرتبط با کمیته تحقیقات دانشجویی

بررسی مدارک و انتخاب دانشجویان توانمندکاندید برای دبیری کمیته تحقیقات و عضویت در شورای مرکزی در سطح دانشگاه

هماهنگی ونظارت برحسن اجرای انتخابات دبیر کمیته تحقیقات و نماینده دانشجویی دانشکده در شورای مرکزی دانشگاه

هماهنگی و نظارت بر اجرای ،وبینارها،کارگاههای توانمندسازی برای دانشجویان کمیته تحقیقات دانشجویی

 


 

تصویر

معرفی

 

اکسیری 

نام و نام خانوادگی: لاله اکسیری فرد

سمت: مدیر مسئول کتابخانه دانشکده پرستاری و پیراپزشکی

داخلی: 374

 تلفن :54340405  -071

پست الکترونیک: lalehexsi60@gmail.com

 

سوابق

 

کارشناسی کتابداری و اطلاع رسانی

 

 

شرح وظایف

 

 

فهرست نویسی توصیفی و تحلیلی کلیه کتاب های موجود

ثبت و وارد کردن کلیه ی کتاب های موجود در نرم افزار کتابخانه

کلیه کارهای مربوط به کتابخانه امانت ، بازگشت ، رزرو، ثبت نام و..

انجام امور خدمات مرجع به کاربران

انجام امور برنامه عملیاتی مربوط به کتابخانه دانشکده پرستاری و پیراپزشکی

تدوین و بازنگری و اصلاح دستورالعمل های کاری و اولویت بندی های امور بخش مورد نظر

برنامه ریزی، نیازسنجی و نظارت بر امور سفارشات

تنظیم بودجه و ایجاد تعادل موضوعی در مجموعه

آموزش نحوی استفاده از سامانه کتابخانه و سامانه امانت به کاربران

برنامه ریزی و کنترل اجرای وجین در کتابخانه

برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز جهت اعضای هیات علمی و پزوهشگران

تهیه فیلم و راهنماهای آموزشی مورد نیاز اساتید هیات علمی و پژوهشگران

ارائه آمار و گزارش های دوره ای به ریاست و معاونت پژوهشی دانشکده

انجام امور مربوط به وب سایت کتابخانه دانشکده پرستاری و پیراپزشکی

آموزش سواد اطلاعاتی با هدف توانمند سازی کاربران در بهره گیری مستقل از اطلاعات

 


 

تصویر

معرفی

 

کلوانی 

نام و نام خانوادگی: عارفه کلوانی

سمت: کتابدار و کارشناس پژوهش و عضو کمیته علم سنجی

داخلی: 374

 تلفن :54340405  -071

پست الکترونیک: ar.kalavani96@gmail.com

 

سوابق

 

کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی

 

 

شرح وظایف

 

 

برگزاری کارگاه های مورد نیاز جهت اعضای هیات علمی و پزوهشگران

تهیه مقاله، کتب، فیلم و راهنماهای آموزشی مورد نیاز اساتید هیات علمی و پژوهشگران

مشاوره به اساتید هیات علمی و پژوهشگران در نوشتن مقاله، انتخاب ژورنال مناسب، سابمیت و چاپ مقاله

اطلاع رسانی، آموزش و ترویج استفاده از سامانه علم سنجی اعضای هیات علمی

انجام امور برنامه عملیاتی مربوط به کتابخانه دانشکده پرستاری و پیراپزشکی

انجام امور مربوط به وب سایت کتابخانه دانشکده پرستاری و پیراپزشکی

مسئولیت سامانه eprints (بارگذاری مقالات در سامانه)

تلاش برای بهبود میزان مشاهده پذیری استناد پذیری مقالات منتشر شده در دانشگاه

فهرست نویسی توصیفی و تحلیلی کلیه کتابهای موجود

ثبت و وارد کردن کلیه ی کتابهای موجود در برنامه پیام حنان

وجین کتابهای تاریخ گذشته و خروج آن از برنامه کتابخانه و طی کردن مراحل اداری وجین

کلیه کارهای مربوط به کتابخانه امانت ، بازگشت ، رزرو، ثبت نام و..

معرفی مجلات بی اعتبار و کم اعتبار

تهیه گزارش علم سنجی

تهیه فصل نامه اطلاعات پژوهشی

 


تاریخ :
1400/10/07
تعداد بازدید:
209
دانشگاه علوم پزشکی جهرم
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني جهرم مي باشد.
Powered by DorsaPortal